Hyatt Place Dublin/Pleasanton offers Dry cleaning/laundry services, Parking (limited spaces), Express check-in, Meeting rooms, Television in common areas, Luggage storage, Free breakfast, Express check-out, Business center, Conference center, Smoke-free property, Snack bar/deli, Elevator/lift, Fitness facilities, Conference space, Self parking (surcharge), Computer station, Concierge services, 24-hour business center, Television, Television (surcharge), Premium bedding, Blackout drapes/curtains, Refrigerator, Daily housekeeping, Free WiFi, HDTV, Phone, Desk, Desk chair, Designer toiletries, Premium TV channels, Towels provided, Shower only, Hair dryer, Iron/ironing board, Sofa bed, Separate sitting area, Flat-panel TV, Cable TV service, Bathtub only, Accessible bathtub, Shower/tub combination, Shower/tub combination, Wheelchair accessible, Fitness equipment, Free wired high-speed Internet, Community pool, Pool, Audiovisual services available, Printer, Bar/lounge, Cafe, Coffee shop or cafe, Coffee/tea in common areas, Wedding services, Wifi Available, Air-conditioned public areas, Business services, Mobile key entry, Pets allowed, Pets allowed with a fee, Toilet, Linens provided, Sleep sofa/futon, Air conditioning, AM/FM alarm clock radio, Heating, In-room accessibility, In-room climate (air conditioning), In-room climate control (heating), Roll-in shower, Smoke alarms in rooms, Coffeemaker, Mini-fridge, Wet bar.
Hyatt Place Dublin/Pleasanton is located at 4950 Hacienda Drive, Dublin.
Hyatt Place Dublin/Pleasanton has an average rating of 4.3 out of 5 based on 687 guest reviews. It holds a 3-star Stars rating.
1 King Bed
Standard Room, 1 King Bed
1 King Bed
Room, 1 King Bed (High Floor)
1 King Bed
Room, 1 King Bed, Accessible, Bathtub
2 Double Beds
Room, 2 Double Beds (High Floor)
2 Double Beds
Room, 2 Double Beds




+28

Recent reviews paint a mixed picture of the Hyatt Place Dublin/Pleasanton, with significant concerns regarding customer service and operational issues overshadowing positive feedback about cleanliness and location. Repeated complaints about unresponsive staff, billing disputes, and unresolved issues suggest systemic problems, while some guests praise the location, breakfast and friendly service. Overall, the property requires improvement to maintain guest satisfaction.
I am extremely disappointed with how my situation was handled by Ramon Gonzales. I was charged even though I contacted the resort within what I understood to be California's 24-hour cancellation guidelines. Rather than working toward a reasonable resolution, Ramon spent more time arguing, including disagreeing with his own representative, than trying to help a long-time customer. I understand that the representative is also submitting a complaint regarding how this matter was handled within the company of Hyatt. What concerns me most is the complete lack of accountability and customer care. My family has spent decades creating memories at Hyatt properties, and we have invested a significant amount of our hard-earned money with the Hyatt brand because we believed in the level of service and integrity it represented. Instead of feeling valued as a loyal customer, I felt dismissed and treated without empathy. Customer service should focus on listening, resolving concerns fairly, and protecting long-term relationships, not simply enforcing non compliant policies without considering the circumstances. Because of this experience, I no longer feel confident continuing my relationship with Hyatt. Unless this matter is reviewed and resolved appropriately, I intend to cancel my Hyatt memberships and move my future business elsewhere. I hope Hyatt Corporate reviews this complaint carefully and takes the opportunity to reinforce the values of professionalism, accountability, and respect for loyal guests that originally made us choose Hyatt for so many years.
I've been a Hyatt member for nine years. The last three nights of noisy rooms, broken ACs, forced room moves in the middle of my stays, no pool towels, stairs falling apart, garbage all over properies, dead landscape, and miss labeled accommodations. I did not even stay at this hotel yet was double booked through their systems and not given a refund by the staff, they also refused to answer basic questions as to the legitimacy of their charge. Save yourself headaches and poor sleep, go to Marriot or Holiday Inn.
Unfortunately, in my experience with Hyatt, it was a soulless corporation that doesn't care about there customers any more than a lip service. We booked this stay months ago through hotels.com. Two weeks before we stayed my grandmother died, and the funeral was the day before our stay 3 states away. We contacted multiple hotels explaining the situation, jumping through any corporate hoops, and all of them provided us a refund. Except this hotel. What did this hotel do? "Sorry for your loss, but you booked through a third party, you have to go through them for a refund." Except hotels.com was the one who sent us directly to Hyatt. I even have an email from hotels.com stating that Hyatt was the one who rejected our refund exception. Is it so nice when you can hide greedy little profits behind a black hole of bureaucratic red-tape black holes? Honestly if they had just owned up to this and said that they were refusing an exception to their cancellation policy, I would have been annoyed, but not upset. But no, they wanted it to not be their fault, and they said their sorry so now their can pat themselves on the back and say they are so caring and kind.
Great experience, enjoyed my stay here for a week, landing directly from SFO Airport coming from India. Wonderful hospitality, prompt room service...spic and span maintenance and surroundings, very nutritious & healthy breakfast, for a diet freak senior like me...memorable sojourn...Thanks everyone for everything
Average hotel. Clean & comfortable, and well positioned. Friendly staff. The breakfast is very basic and could do with upgrading. Oh, and bring your own toilet tissue…you’ll thank me later.
I live nearby and just can't get enough staycationing done at the Dublin Hyatt Place. Juli' recognizes me now and is simply beaming with enthusiasm every time we cross paths. I'd like to thank all of the staff and management here because it feels like home; being delightful, tranquil, clean and the food is delicious. Excellent value.
Stayed here with our family of 5. Easy, smooth check-in. Very clean and tidy throughout hotel. Friendly staff. Had one issue and called right away and got the help we needed. Complimentary breakfast was excellent. Workers were on top on it! Superb location. Lots of convenient things around.
From the moment my trip started Ramon said the tone, I knew this was gonna be a well organized and professional experience. The entire staff, Matt, Nikki, and Carl were all extremely professional. I was made to feel at home welcomed and like I had a competent and knowledgeable staff that was able to help me. I had a complicated check-in due to aFrom the moment my trip started Ramon said the tone, I knew this was gonna be a well organized and professional experience. The entire staff, Matt, Nikki, and Carl we’re all extremely professional. I was made to feel at home welcomed and like I had a competent and knowledgeable staff that was able to help me. I had a complicated check-in due to a delay in my travel and I was able to be accommodated and they were able to do so without making it feel like I was a burden. I will definitely return here and recommend it to people.
Stayed there for 3 days and loved the experience. The staff is super friendly and helpful, the breakfast offered is fairly healthy, and the rooms are spacious and clean. I like that they offer tazo teas in addition to the coffee as well. There’s a cinema, a few stores and restaurants a minute away so you don’t really need to drive everywhere which is nice too.
We checked out of San Ramon Marriott because of their rude attitude and came here! Absolutely the best decision! We were greeted with kindness, offered complimentary breakfast, and they even made my husband fresh coffee! Perfect location, comfy beds, large rooms, with kitchenette. We will definitely return! Highly recommended!